czwartek, 8 maja 2014

Happy time!

[UPRZEDZAM! Dużo zdjęć :)]

Bardzo spodobała mi się nowa mapka SODAlicious, więc stworzyłam do niej scrapa.
Potrzebowałam czegoś takiego na rozruszanie :)



ALE!
Tym razem to nie wszystko!
Postanowiłam też pokazac Wam etapy powstawania tego scrapa.
Mam nadzieję, że się Wam spodoba! :)

Pierwsze zdjęcie, poglądowe.
Oczywiście w późniejszych etapach dobierałam/zamieniałam przydasie, bo co co to jest za planowanie?! Trzeba trochę poimprowizować.

Najpierw ułożyłam pierwotną kompozycję.

Później jak widać dołożyłam jeszcze skrawki, wszystko przykleiłam i wysmarowałam rozwodnionym gesso.

Kolejnym etapem było nadanie koloru, zrobienie delikatnych zacieków.

Po wyschnięciu, zaczęłam układać kompozycję ze zdjęciem. Przygotowałam tagi, chorągiewki, podłożyłam gazę.

Wszystkie kartki poszarpałam.

Po sklejeniu kartek, wystemplowałam scrapa moimi nowiuśkimi stemplami 3rd Eye.

Dokleiłam resztę.

Zdjecie i papier podkleiłam kosteczkami, żeby dodać trochę warstwowości, którą uwielbiam!

No i na koniec- detale.
Tytuł, chlapanie i naklejki (również 3rd Eye)

Mam nadzieję, że mój mały tutorial Wam się spodoba :)
Czy chcilibyście częściej oglądać oglądać etapy powstawania pracy krok po kroku?
Co o tym myślicie?

Jeszcze kilka zbliżeń :)





Dobrej nocy!
G.

7 komentarzy:

  1. Przepiękny scrap! Fajnie było podglądnąć etapy powstawania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chcę :D a najlepiej nagraj jeszcze jakiś filmik ;D uwielbiam podglądać ludzi, którzy scrapują :D
    a scrap czadowy ;D mega wyglądają te róże i gaza :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely. love the layers and the soft paint work
    May

    OdpowiedzUsuń
  4. A perfect layout. And thank you for the step by step tutorial.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialy! Uwielbiam każdy detal! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie podglądanie prac krok po kroku :) Miło się ogląda Twój twórczy prosces, i praca ktorą stworzyłaś jest piękna!

    OdpowiedzUsuń