niedziela, 10 listopada 2013

Catch me... Guest Designer!

Dziś będę się troszkę chwalić ;)
Jestem szczęśliwa, bo w listopadzie zostałam Gościnną Projektantką na blogu The Studio Challenges!
<3

Wyzwanie jest cudowne!
Należy wybrać jedną linię i stworzyć scrapa używając trzech produktów.
Na początku miałam dość spory problem, ponieważ nie wiedziałam co wybrać, tyle miałam pomysłów na każdą z linii.
W końcu zdecydowałam się na brokat, taśmę Washi i chipboardy.


Zobaczcie moją interpretację! :)








Chipboardy pokryłam brokatem oraz pastą modelującą 13arts, w której trochę postemplowałam :)
Wszystkie stemple i tekturki użyte do przygotowania tego scrapa pochodzą od 3rd Eye.
(Widzieliście te bombowe łapacze snów?! <3 :D)

Dziś miałam chwilowy przypływ weny, zrobiłam jednego scrapa, a teraz siedzę na łóżku i najchętniej poszłabym już spać (godzina 17, a ciemno jak w nocy! DRAMAT!)
A jak Wasze samopoczucie?
Również iście listopadowe? ;)

Ściskam ;*
Dziękuję, że jesteście ze mną!
G.

5 komentarzy:

  1. iście jesienny, dokładnie.. :/
    świetne te catchdreamy! i scrap również! gratuluję! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. dreamcatchers!!!!!! cudowne!!!! te Twoje tła zachwycają mnie za każdym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepięknie i magicznie kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. I always have the same problem with Tic Tac Toe - I want to play more than once! Beautiful layout - with such gorgeous colours, and I love all the lettering.
    Alison x

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne LO, mega połączenie kolorów, stemplowanie! ten fiolet jest nieziemski! ahh, gratulacje ! :D

    OdpowiedzUsuń