sobota, 29 czerwca 2013

Dla Ciebie Tato!

Kartka dla Taty dodana z opóźnieniem, ale to dlatego, że i sam zainteresowany dostał ją później - po powrocie z wakacji.
Wykorzystałam nasze zdjęcie z młodości- dodatkowo wiadomo, kto jest po drugiej stronie ;)
Dużo ciapania, chlapania, stemplowania- jakie udało Wam się wypatrzeć? ;)




Jestem bardzo z doskoku, staram się skończyć pracę mgr. Walczę :)

Dziś rano dzień zaczął się od bardzo przyjemnej informacji.
Mój layout 'Black&Red&White' (z Tatą hipsterem;)) do mapki #3 został wyróżniony!!
Taaaak się cieszę!

Dobrej nocy Kochani!
G.

3 komentarze:

  1. WONDERFUL background work...looks fabulous:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tło jest niesamowite, tyle elementów można tam znaleźć. Świetna, bardzo klimatyczna kartka :)
    Powodzenia z kończeniem pracy! Mnie to czeka w przyszłym roku, a i jeszcze będę musiała zmagać się z egzaminami :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tata hipster dostał cudowną kartkę! Nadal ma taką fantastyczną brodę? Aż sobie kliknęłam by jeszcze raz popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń